Presskonferens hos polisen

Första nyhetsdagen i kursen Digital publicering är nu över. En dag fylld med diarierunda och presskonferens hos polisen. Det sistnämnda kanske låter häftigt, men det är det inte. Iallafall inte idag. Två sjukhusstölder, tveksamt olaga hot i mitt läskiga gangsterkvarter (inte undra på att området har det rykte det har med så pass paranoida invånare) och klotter på en skola. Spännande va? Men det kan man ju inte veta innan, det kan ju vara världens grej på gång.

Imorgon ska jag gå på rättegång, en ganska tuff sådan skulle jag tro. Åtalet är grovt sexuellt utnyttjande av underårig. Jag är lite nervös för hur jag kommer att känna inför alltihop, men det ska bli väldigt spännande. Jag tror ändå att jag kan vara professionell - det är målet.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0