Massor med grattis

Tidigare idag pratade jag med min kompis som fick sitt första barn igår. Det blev en liten Kendra och hon är så söt på bilden. Grattis gumman!

Grattisockså till lillebror  som gick till SM-final med HV71:sJ20 idag.

Trots att mitt tidigare handbollslag Skånela IF nu åker ur elitserien efter säsongen vill jag ändå gratta till en stark avslutning. Skönt att få gå ur högsta serien med äran i behåll. Lycka till nu alla tjejer, nästa år kommer ni upp igen.

Ett tredje grattis till mig själv som lyckades få VG på praktikkursen.

Igår kom pengarna, idag försvann större delen av dem. Hyra, telefon och andra räkningar äter upp mina pengar. Att vi dessutom storhandlade idag gjorde ju inte det hela bättre. Vi handlade varor så vi fyllde frysen och köpte också på oss andra viktiga varor. Nu behöver vi förhoppningsvis inte handla mer på ett tag.

Att ta sig ut till bussen på mina galet stela ben var en riktig pärs. Likaså att sätta sig och att ställa sig upp igen. Oroande är också att den värsta värken brukar komma den andra eller tredje dagen. Hur ska det då bli imorgon?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0