Joelmaraton och Robinsonfri kväll

Under eftermiddagen har jag suttit och plöjt igenom min klasskompis Joels alla texter i den här kursen. Underhållande läsning visserligen, men efter tio texter kändes det ganska tungt. Orden bara snurrade i huvudet och analyserna blev allt slarvigare mot slutet. Risken är att jag måste göra om en del, eftersom jag inte förstår vad jag menar med vissa av mina anteckningar. 

Samtidigt som jag läste så att ögonen glödde sneglade jag lite på kvalseriehockeyn i bakgrunden. Spännande var det, ett tag iallafall.

Gårdagen var mysig med god middag, tända ljus och hembakad kladdkaka. Mums. Robinson 2009 som hade premiär fick stå åt sidan för filmen Cube, som inte alls var så bra som jag och Mattias mindes den. Hur som helst är jag glad att jag slapp paktsnack, myggbett, svek och bedrägeri i Robinson. Det är så tröttsamt. Vet ju inte om årets upplaga är bättre, men så fort Linda Isaksson är inblandad så blir man ju lite misstänksam. Istället avslutades kvällen med lite pinsamma sexskämt i American Pie 2. Snacka om hög humornivå man har då...


Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0