Huvudvärksstraff

Som straff för att jag var duktig och åkte till simhallen och simmade i en timme fick jag en sprängande huvudvärk efteråt. Man blir på något konstigt sätt extra uttorkad av att träna i vatten. Sedan hjälper det ju inte direkt att cykla hem med blött hår utan mössa så här på vårkanten. Det snöade faktiskt litegrann här på eftermiddagen, men det försvann nog lika fort som det kom.

Jag var riktigt frusen när jag kom hem, men efter någon timme under min gosiga bruna filt kändes det lite bättre.

Just nu sitter jag och följer dubbla ishockeyslutspel - seniorhockey på tv och J20 via swehockeys hemsida. B-E-A-utiful säger jag bara.

Dessutom fick jag precis reda på att det blir dubbelt Lilla Ego på onsdag. Alltså, lyssna mellan 19-21 på www.shore.hik.se eller 98,6 på onsdag. Har inga stora planer för spektaklet ännu, men det kanske kommer. Någon som vill dela med sig av lite inspiration?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0