Hockeyhelg hos brorsan

En härlig helg hos lillebror är till ända. Jag inbillar mig att jag för tur med mig till laget, för båda matcherna vi såg i helgen blev segrar. Härligt med segrar. Förutom två matcher med Fredrik live såg vi både en sm-slutspelsmatch och en allsvensk match på tv. Vi hann också med att äta middag tillsammans på restaurang. Trevligt var det iallafall.

På vägen hem igår var det snöoväder i Vetlanda. Lite jobbigt att köra, men tack och lov gick det över efter tio minuter nånting. Vad lyxigt det kändes att ha bil i helgen - jag saknar det redan. Det är läskigt egentligen hur snabbt man blir bekväm.

Imorgon startar en ny vecka med nya uppdrag, så det är bäst att vila upp sig in i det sista nu. Här hemma blir det bara till att slappa i soffan framför en film.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0