Bio på Saga

Igår var jag och Mattias på bio på Saga, som är Sveriges äldsta biograf som fortfarande är i drift (coolt va?). Män som hatar kvinnor blev valet och den var faktiskt helt okej. Jag hade visserligen glömt mycket av boken upptäckte jag, men det kom snabbt tillbaka till mig under filmens gång. Jag tror att jag och Mattias sänkte medelåldern i salongen med åtminstone 10 år. Konstigt nog måste jag säga. Det här är ingen film som inte passar unga direkt. Däremot vill jag vara tydlig med att 15-årsgränsen är befogad, filmen var rätt otäck i vissa scener. Ni som läst boken vet nog vilka delar jag pratar om...

Ikväll är det Lilla Ego 19.00 på Radio shore, det vet ni vid det här laget. www.shore.hik.se eller 98,6 i kalmartrakten.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej vännen:-).

Jag förstår att det är jobbigt att inte veta vad som händer i sommar, med jobb och så. Men löser sig!!!:-) Och roligt att du hittat till min blogg...och jag till din...:-P Kramar!

2009-03-19 @ 13:42:18
URL: http://theresedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0