Bra bok och frisören imorgon

Jag tror nog att det blir en tidig kväll för mig idag. Boken jag läser är så vansinnigt spännande att jag knappt kan sluta läsa - samtidigt vill jag inte riktigt att den ska ta slut. Drygt 100 sidor kvar nu, hoppas att de är lika bra som de 200 första.

Imorgon förmiddag ska jag klippa mig och färga håret. Trots att det är så kort tid kvar har jag inte bestämt någon färg eller frisyr. Som alltid går jag till salongen i hopp om att frisören ska ha någon bra idé om något nytt och fräscht för mitt hår. Håll koll på bloggen imorgon för då lägger jag upp bildbevis på min make-over här. Om det blir okej vill säga. Om frisören rakar av allt hår och färgar skalpen blå lovar jag att ni slipper se. Eller? En sådan grej kanske ökar läsarantalet med det dubbla. Var och en av mina läsare tvingar bästisen, kollegan och mormorn att kolla in freaket på bloggen som fått ett smurfhuvud hos frisören. Nja, vi får se hur dramatiskt det blir. Håll koll säger jag bara! Nu: Den ryske vännen.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Marie

Den boken är jättebra. Jag lånade den som ljudbok när jag bilade till jobbet. Ibland ville jag inte komma fram och vid ett tillfälle tog jag faktiskt en sväng runt kvarteret bara för att få höra lite till.

Berätta vad du tyckte när du är klar.

2009-06-15 @ 06:17:00
Postat av: Angelica

Hallåå! blev det blått eller har du inte kommit hem än? ;-)

2009-06-15 @ 12:44:14
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0