Tummen upp för Biokortet

Ikväll har jag varit på bio. Igen. "Det var väldigt vad hon går på bio hela tiden" kanske ni tänker, men jag måste säga att det är ett väldigt skönt tidsfördriv för en arbetslös som mig. Det är inte så dyrt, jag får skratta lite och framför allt så GÖR jag något under min dag. Dessutom har jag lyckats komma över ett helt fantastiskt litet rabattkort från SF som ger mig halva priset på fyra valfria biofilmer måndag-torsdag. Perfekt för en dagdrivare som mig.



The Proposal såg vi idag. En ganska rolig film faktiskt, men framför allt njöt jag av sällskapet (världens bästa pojkvän Mattias). Det är roligt att hitta på saker såhär mitt i veckan, även en torsdag kan bli speciell.


Vi passade dessutom på att boka biljetter till den nya Harry Potter som kommer den 15 juli. Jag är så nyfiken så det är inte klokt. Jag vet ju visserligen vad som händer (man har väl läst boken), men det ska bli intressant om allt blir som jag har tänkt mig i mitt huvud.


Tjing

Kommentarer
Postat av: Mattias

Nya HP-filmen ska bli riktigt spännande.. PUSS!

2009-06-26 @ 12:26:34
URL: http://mattias860423.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0