Första helgen i Stockholm

Första helgen i Stockholm är nu över. Det blev mycket släktbesök och det var väldigt roligt att träffa allihopa. Jag, mitt pucko, lyckades dessvärre glömma kameran hemma under släktträffen så jag har inga egna bilder därifrån. Det ryktades om att vi hade fått farmors bilder, men dem tog nog Mattias hand om så jag har dem inte här. Här kommer lite blandade bilder från helgen istället.


Minsta kusinen Frida var trött och inte lika glad som vanligt. Vi får nog återkomma en annan dag också när hon är sig själv mer.


Faster Carina fyllde år igår. Grattis igen! Det bjöds på te, kakor, bullar och en urgod hemmagjord tårta. Och tennis på tv:n såklart!


Mamma, Carro och jag.

I eftermiddag ska jag träffa Sara, en kompis jag inte har träffat på länge. Tydligen har hon precis tillfrisknat från vattkoppor, något som jag knappt trodde drabbade vuxna. Som hon sa själv, "mystiskt".
Lite middag och bio ska vi nog ta och hinna med, hoppas bara att det går något bra. Jag är ju så inställd på att Harry Potter ska komma om en månad så alla andra filmer hamnar lite i bakgrunden kan man säga. Jaja, nu ska jag ta en promenad och få lite luft.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, du ska få bilderna från Sessan på torsdag =) Fin bild på Frida =) Puss!

2009-06-08 @ 22:44:05
Postat av: Mattias

från mig...

2009-06-08 @ 22:44:27
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Sara N ;)

Hej Johanna! Kul att hitta din blogg! Hoppas du mår fint :)



Kram Sara

2009-06-10 @ 01:03:17
URL: http://sistah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0