Klurigt klurigt!

Jag måste säga att jag ändå ser fram emot EU-rollspelet imrogon. Lagförslagen som de olika grupperna låter intressanta och det finns nog mycket som är värt att diskutera.

Största diskussionen idag kom när programrådsrepresentanterna frågade klassen vad vi tycker om kursen Journalistik och samhälle II. Oj, vad de ansvariga lärarna kommer att få det hett om öronen. Kritiken visste knappt några gränser och det kändes som att klasskompisarna var nöjda efteråt med att ha fått lätta sina hjärtan. Vi får väl se sedan hur det går på torsdag.

Sitter återigen med hemtentan. Från att ha varit en och en halv sida för lång och osammanhängande har jag nu bara två rader jag måste kapa och strukturen börjar ordna upp sig. Småpill kvar kan man kanske säga. Det är lätt frustrerande bara när man ändrar ett ord till en synonym som visar sig vara för lång så att det blir en hel rad extra. På något sätt ska jag också försöka få in någon slags inledning och en avslutning på -2 rader hur nu det ska gå till. Det är klurigt alltså.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0