Jag vill ha sol och bad!!


Nä, nu är jag fan trött på regn och rusk. Mer sol åt folket! Ska det nödvändigtvis finnas vatten så är ju formen på bilden att rekommendera. Blev så otroligt sugen på att resa utomlands när jag såg de gamla Turkiet-bilderna. Om jag lever på vatten och bröd hela sommaren kanske jag kan ha råd med en liten sista minuten-resa i slutet på sommaren. Drömma kan jag ju göra, man vet ju aldrig när en solresa bara dyker upp. En viss person (läs Johanna) fyller ju faktiskt år på onsdag, så där har ni min presentönskan gott folk: en resa till solen!

Jag och Mattias var en sväng inne i stan idag. Konstigt nog, med tanke på vädret, kom jag hem med nya badkläder. Men jag antar att det är rimligt - hade det varit sol hade jag troligen legat någonstans och solat i mina gamla badkläder. Slutsats: Sol = sola och bada, såklart! Regn: Handla badkläder, jag menar det gäller ju att vara redo. Solen kan dyka upp när man minst anar det.



Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

En resa till solen har jag nog inte råd att ge dig, men jag ämnar komma ihåg din födelsedag iaf :) Får man ringa dig på onsdag och gratta eller kommer du vara fullt upptagen hela dagen?

2009-06-15 @ 12:51:55
Postat av: Maria

Det var jag som postade nedanstående kommentar, mitt namn föll bort nu igen :)

2009-06-15 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0