I Stockholm igen

Nu har jag lämnat Kalmar för den här sommaren. Tankarna om C-uppsatsen vägrar tydligen lämna mig helt i fred, men det mesta skoltänket kan jag äntligen skaka av mig nu i ett par månader. Bussresan gick bra och kändes ganska kort, mycket tack vare Radiosportens bevakning av Söderlings match i öronen. Fascinerande att även jag som inte ens gillar tennis har lyckats bli så fast. Bra jobbat Robin!

Men nu är jag alltså hemma hos mor min och det känns väldigt skönt.
Jag möttes av en syster som verkar ha blivit helt galen av att inte ha sina stora syskon hemma som kan trycka ner henne lite. Hon får på tok för mycket luft som "ensambarn" och ibland undrar jag om det är någon som har uppfostrat henne överhuvudtaget ;) (Det undrade mamma också...)


Carro sjöng SingStar för full hals.


Fredrik ville däremot inte vara med på bild, sjöng gjorde han inte heller. Däremot var han högst involverad i att välja vilka låtar alla andra skulle sjunga.

Nu snart ska vi åka till farmor på släktträff. Det brukar alltid bli lyckat, så det blir det nog nu också. Det är bara att hoppas att regnet håller sig borta.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag trodde det var allmänt känt att sladdisar föds odrägliga =P

Hur i h-vete tänkte producenten när den valde att avsluta säsongen på det här sättet?!? när börjar säsong 6???

2009-06-07 @ 21:03:19
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0