Hissen går inte ända upp hos CSN ibland

Observera

CSN har inte din e-postadress eller ditt mobilnummer. Du kan därför bara få din nya personliga kod skickad med brev. Nästa gång du loggar in i Mina sidor kan du fylla i dina kontaktuppgifter.


Hm. Ibland undrar man ju vilka nötter som egentligen jobbar med att skriva det där.
Problemet är ju att jag inte kunde logga in med e-legitimation. Därför måste jag ha min personliga kod, men den kan de inte skicka för att de saknar personuppgifter från mig. De här uppgifterna kan jag i sin tur inte ange eftersom jag måste logga in först, men det kan jag ju inte eftersom jag inte har någon kod. Om de nu lyckas skicka något brev med min kod så kommer ju det till Kalmar och där har jag ju ingen nytta av det. Och förresten, när jag väl fått min kod hit och kan logga in finns det ju ingen anledning att lägga in kontaktuppgifterna för då har jag ju redan fått koden. Jag blir så trött.

Tjing

Kommentarer
Postat av: M.

Johanna! Jag tror det är din bank du måste kontakta för att fixa det med din kod till e-legimationen. Då kan du få den direkt, via telefonen. I alla fall om jag förstod ditt problem rätt, så kan du göra så. Hoppas det löser sig!

2009-06-22 @ 16:19:05
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ajaj.. men har du inte eftersändning på posten från Kalmar?



Var med om en lika knäpp sak med Swedbank när jag var på Malta och min internetdosa gick sönder. Jag ringde och pratade med deras kundtjänst och samtalet lät nåt sånt här (galet knäppt)



Jag: Hej jag skulle behöva en ny internetdosa för min dosa är sönder..

Hon: Har du telefonbank? Därifrån kan du beställa en ny.

Jag: Hm nej tyvärr har jag inte det. Hur beställer man det?

Hon: Det gör du genom att logga in på din internetbank.

Jag: Eh.. men det går ju inte när dosan är trasig..



Det löste sig enbart genom att vi känner en som jobbar på swedbank i lilla edet så han skickade en ny dosa till mig. Knäppt och byråkratiskt!



Lycka till!

2009-06-22 @ 22:05:33
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ring om du behöver hjälp med e-leg.



Det ordnar jag. =)



Har du mitt mobilnummer=?



MVH / marcus

2009-06-24 @ 15:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0