Hej Clown!

Ibland undrar jag vad som händer med modeindustrin. Vilka otroligt fula kläder det finns till försäljning på vissa ställen - det är nästan så man undrar hur de går runt. Det knasigaste av allt är nästan att det faktiskt finns folk som verkar köpa de där knäppisplaggen. När jag och Maria satt och käkade lunch nere i stan idag såg vi en tjej med ett par enorma svartvita ballongbyxor med olika mönster på vardera byxbenet. Till det hade hon (o)matchat med ett par Converse-skor. Inget fel med det i sig, det var bara det att skorna hade olika färger. Jag lovar att det finnsen naken, färgblind clown som gråter över sin stulna outfit just nu. Men i en affär i stan kunde man hitta den här klänningen, något som enligt mig skulle passa väldigt bra tillsammans med enorma skor och clownnäsa.


Något för fru Clown?


Det här var inte heller så jävla hett... Jag skulle vilja se den människa som kan bära upp de här plaggen. Gärna ihop.

Tjing 


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet inte, de leggingsen under klänningen, hade det matchat tror du? Risken finns bara att man går omkring och känner sig lite radioaktiv... självlysande och sånt där...

2009-06-04 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0