22 år idag!


Min tjugoandra födelsedag börjar lida mot sitt slut och det börjar energin också göra. Efter en hel dag på Gröna Lund kan man väl inte vänta sig annat. Tack till alla som har grattat. Tack, tack, tack!

Det läskiga med Gröna Lund är att du märker så tydligt att du börjar bli vuxen. Här är en liten checklista:
1. Är majoriteten av de andra i kön yngre än du?
2. Behöver du ta en sväng i Kärlekstunnels efter Insane eller Fritt Fall för att varva ner?
3. Mår du illa av att över huvud taget titta på Popexpressen?
4. Undrar du också vem fan som väljer den urdåliga musiken till Popexpressen?
5. Undviker du Fritt Fall Tilt för att kön är för lång?
6. Kan du gå hem redan två timmar innan parken stänger och tänka "ja, jag är nog rätt nöjd såhär"?

Stämmer det här in på dig? Grattis - då är du nog vuxen!



Är inte Mattias foto av kvällssolen på Grönan fantastisk?



Hursomhelst har jag haft en riktigt trevlig dag. Tack alla som var med!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis på födelsedagen önskar alla vi i Tenhult

2009-06-18 @ 06:30:04
Postat av: Marcus & Hanna

Grattis på födelsedagen i efterskott.. =)

2009-06-18 @ 08:46:40
Postat av: Kerstin Runnding

Ha,ha....ja Du är nog vuxen. Hoppas ni hade kul i alla fall. Det var ju tur att det var igår, som var en ganska skön kväll. Kramis ! /farmor

ps. Kan Du inte byta bakgrund. Det är så svårt att se hjälptexterna......(hörru,jag förstår vad Du tänker,såå gammal är jag inte). ds.

2009-06-18 @ 17:05:00
Postat av: Tracy

haha shit jag tror att jag blivit gammal... undrar när det hände ;)

2009-06-18 @ 18:14:19
URL: http://lillavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0