Ett par dagar hos mormor...

Nyss hemkommen från Ockelbo och mormor. Tre dagar räckte tydligen för att myggen skulle hitta mig. Typiskt, jag hade ju klarat mig undan så bra innan. Nu är ben och fötter fläckade av kliande prickar. Man skulle haft overall på sig. Och strumpor. Men sådant tänker man ju aldrig på i tid.

Under den korta tiden hos mormor hann vi med både shopping, IKEA, morfars grav och en enklare spabehandling hemma i badrummet. Dessutom spelade vi Rummikub så mycket att hjärnan nästan skrumpnade, men jag vann nästan jämt så det var okej ändå.


Mormors underbara hus och del av trädgården. Inte helt fel.


Vi passade på att hälsa på hos mammas kusin Mats. Han hamnade dock snabbt i skuggan av sin otroligt söta kattunge Gösta.


Det är roligt att ha lera i ansiktet. Iallafall om den doftar choklad!

Nu kommer snart Mattias hit och då blir det middag med hela familjen.
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0