De senaste dagarna...


Måndagen och en del av tisdagen spenderades med kompisen Sara. Jag vet inte hur det kommer sig, men vi har av någon anledning mycket svårt att vara seriösa när vi umgås. Det blev en lång dag och en sen natt där vi hann diskutera allt ifrån prinsessan på ärten och EMU till magra kändisar och danstävlingar i bomullsoverall. Vi hann också med en sväng på stan tills fötterna ömmade, två Batman-filmer, glass, frukt, choklad och pizza. Tack för en trevlig kväll.

              
Frukost och mellanmål.


Har förresten läst ut den här fantastiska boken precis. Har inte sett filmen ännu, men jag är verkligen sugen att göra det nu. Alla säger till mig att filmen är väldigt bra och att jag borde se den. Jag lovar jag ska. Men läs boken! Det brukar vara det bästa.

Läser just nu en bok av Fredrik Lindström, Jordens smartaste ord, men jag har bara trettio sidor kvar. Den försvann utan att jag märkte det. Jag är som en läsmaskin, bara plöjer genom bok efter bok. Vad har hänt? Jaja, jag får passa på nu under sommaren när tiden finns. I höst kommer den vara som bortblåst.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0