Otaggad!

Usch, vad jag känner mig otaggad idag. Regnet vräker ner utanför fönstret och någon lust att ta en promenad (eller i bästa fall en löptur) har därför helt enkelt inte infunnit sig. Jag tog nyss en dusch i ett försök att pigga upp mig själv, men det gick sådär. Magen skriker av hunger trots att jag åt för en och en halv timme sedan. Matt i kroppen och tung i huvudet. Börjar jag bli sjuk? Nä, jag skyller på vädret tills vidare.

Ikväll ska jag in till stan och träffa lite kompisar. Tanken var från början att vi skulle bli tre stycken, nu ska det tydligen vara sju kompisar där. Som ni förstår måste jag alltså rycka upp mig lite. Med en kompis kan man ju slappna av och bara sitta och ta det lugnt, men med såhär många blir det genast mycket mer intensivt. Finns det ren energi på burk så skulle jag alltså behöva lite nu. Äh, en kopp te får igång hjärnan och lite smink gör att man ser lite piggare ut iallafall. Man tager vad man haver.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0