Hyra film?

Ikväll kommer min kompis Sara över. Det blir matlagning (vet inte vad bara) och filmtittning (vet inte vad där heller). Är det någon som vet, som har ett förslag iallafall, på vad vi skulle kunna äta och se för film så vore jag väldigt tacksam.

Efter det mysiga sommarvädret igår har vädret helt slagit om vad det verkar. Grå moln hänger på himlen och jag undrar bittert var sommaren tog vägen. Idag funkar det väl, men till helgen vill jag gärna ha sol igen.
Nu ska jag läsa min bok, dricka lite te och invänta min golfande vän.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sara

High School Musical funkar alltid eller va säger du? Nu är i alla fall jag tillräckligt allmänbildad för att röra mig bland alla kidzen.. ;)

2009-07-31 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0