Bröllopsbilder

Vad har hänt med mig? Plötsligt och utan att jag visste ordet av har jag förvandlats från en flitig bloggerska till en veckobloggerska! Jag skyller på sommaren ;)

Tänkte passa på att dela med mig av fina bröllopsbilder från i lördags då min lilla faster Jill äntligen fick sin Tomas.

Nu har Jill och Tomas äntligen fått varandra. Grattis, grattis, grattis!


Visst var hon snygg i håret?

Idag ska jag åka upp till min mormor och vara där några dagar tillsammans med mamma och Carro. Vi ska åka när som helst och jag har inte packat, så det är bäst att jag sätter lite fart eller var säger ni? Vi hörs...när vi hörs!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Åstrand

Åååå så fina dom var och hennes hår var ursnyggt!!! Dom ser ut att passa bra ihop!

2009-07-21 @ 13:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0