Stenen är i rullning

Idag fick jag hem papper på sjukhuset, papper som jag har väntat på ända sedan jag var där och gjorde undersökningen. Den senaste veckan har jag gått och oroat mig lite, det är ju viktigt att allt står rätt till för att jag ska kunna få tillbaka körkortet. Lyckligtvis var det inget att oroa sig för. Testet såg bra ut och läkaren skriver att epilepsin inte bör vara något hinder för att få körkortstillstånd. Glad glad glad! Nu, efter att betalat alldeles för mycket pengar för att få ärendet prövat överhuvudtaget, är stenen äntligen i rullning. Och allt jag kan göra är att vänta...

Imorgon är det dags att åka upp till Stockholm och ladda för praktiken. Ska bli så spännande. Inte bussresan dock.

Tjing 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0