Jullovet i bilder


Allt började nog såhär. Två systrar som varit ifrån varandra alldeles för länge åker på en lång flygplansresa till Lanzarote mitt i natten. Tröttheten bara stegrar under dagen och mot kvällen har övertröttheten slagit till med full kraft och de båda fnittrar hysteriskt i soffan på hotellrummet.


Det är inte bara jag i min familj som gillar att shoppa (eller prata..). Dagliga shoppingturer på strandpromenaden var ett måste och jag skulle nästan vilja påstå att jag var den som shoppade minst av oss allihop.


Här är enda gången vi är nere på stranden under semestern. Blåsten och det kalla havet gjorde att det inte kändes så lockande att ligga där hela dagarna. Det var svalt nog vid poolen emellanåt.


Carolina passade på att köpa sig en hatt. Den kommer hon säkert att ha stor användning av sedan...


Blåsigt var det ja. Carolina testar kameran så då är det bara att stå modell som gäller. 


Julaftonsruschen. Under vår utflykt på dagen springer Carro omkring som en dåre mellan alla stenar.


Är det jul så är det. Luvan ska vara på. Nja, faktum är att Carolina vägrade ha med sig den på utflykten, men mamma smugglade ner den ändå. När det sedan visade sig hur kallt det var i blåsten passade det plötsligt väldigt bra med mössa.

Julmiddag på hotellet. Mamma, mormor...


...jag och Carolina.


Förvirrande va?


Fin bild uppe i Sundsvall vid Kolle och Maj-Lis stuga i Lillström.


Pappa har hittat en gammal yxa i förrådet. Varför han har den vet jag inte. Inte heller förstår jag varför den åkte med i flytten till Sundsvall dessutom...


Skotertur en eftermiddag. Riktigt roligt att köra, även om det var lite läskigt.


Vardagsrummet i pappa och Kattis nya hus.


Motstående fönstret.


Såhär ser det alltså ut utifrån, det nya huset. Riktigt mysigt.


Nyårsafton och såsmåningom också en 22-årsdag. Grattis igen, gumman!


Det var killarna som stod för maten. Och köttfärsen blev faktiskt ganska okej, trots att någon hade glömt att köpa tacokrydda..


Vilket mästerverk till bild!


Twister. Gick sådär.


Gott nytt år allihopa!


Jag sjunger singstar någon gång efter tolvslaget.


Kommentarer
Postat av: Quackie

HAHAHA, vilka nyårsbilder! snacka om vackra mänsikor! Puss

2009-01-17 @ 23:34:32
URL: http://einebrant.blogg.se/tk
Postat av: Quackie

HAHAHA, vilka nyårsbilder! snacka om vackra mänsikor! Puss

2009-01-17 @ 23:34:47
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0