Hemma efter lov

Det var ett tag sen nu. Har ju varit i Spanien över jul och inte haft internet. Sedan var jag hos pappa och Kattis i deras nya hus och där fanns det inte heller internet. Nu har jag skrivit en del på min rapport och inte heller då hunnit skriva trots att jag har haft internet. Men nu ska det bli ordning på saker och ting. Under "lovet" har jag tagit en massa bilder och så fort jag har tid och orkar kommer jag att lägga upp dem på bloggen.

Det känns som att halva lovet har gått åt till att vara påväg någonstans. Alla typer av transportmedel har provats. Nja, inte riktigt men jag har åkt en del. Totalt har jag räknat att jag har suttit 11 timmar på flyg, 4 timmar på tåg och 25 timmar i buss på 2 veckor. Vad kul man kan ha.

Nu ska jag och Mattias gå ut på promenad. Det har faktiskt, hör och häpna, SNÖAT i Kalmar idag. Bättre det än regn tycker jag.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0