Tillbaka till verkligheten

Jag tror nog att jag fortfarande är kvar på praktiken. Jag kommer på mig själv med att hela tiden se fram emot vad jag ska göra på jobbet imorgon. Problemet är bara att jag inte är kvar. Det var så roligt där, fatta att få syssla med sin hobby på heltid. Underbart. Hoppas att jag kan få komma tillbaka dit en dag.

Igår gjorde jag nog bara bra saker. Städade, diskade och skickade ut fjorton ansökningar till olika jobb för i sommar. Något lär det ju bli iallafall, annars får jag klättra på väggarna tills skolan börjar igen i höst.

I förmiddags tränade jag på gymmet för första gången på jag vet inte hur länge. Det är konstigt det där hur fort man bildar dåliga vanor. Men nu ska det bli ordning och reda. Bättre mat och bättre träning är framgångsreceptet är det tänkt. Min hungerframkallande medicin skrämmer mig lite - och jag tänker inte låta den förvandla min kropp till en barbapappa-kopia. Inte en chans. 

Idag var också första dagen på min nya kurs Digital publicering. Det verkar som om det kommer att bli väldigt intensivt, men förhoppningsvis är det roligt på vägen.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0