Praktiken är över

Nu sitter jag på bussen tillbaka till ett tydligen snöigt Kalmar. Trots att jag har haft det underbart kul på praktiken så är det ändå lite skönt att få komma hem igen. Har ju saknat min sambo...

Ikväll är det Lilla Ego klockan 19.00 i Radio Shore 98,6 mhz. Det har jag också saknat och nu när jag har fått ännu mer smak för radio ska det bli extra roligt. Vet inte vad vi ska prata om riktigt, men jag har ju minst fem timmar i buss kvar så något ska jag nog hinna klura ut. Något nytt och fräscht kan jag iallafall utlova och en mycket glad nyhet väntar de som lyssnar på programmet eller som läser min blogg ikväll.

Sitter just nu och försöker sammanfatta min praktik till ett litet föredrag vi ska ha imorgon. För nu är det tillbaka till verkligheten. Upp tidigt, sitta i skolan tills ögonlocken klipper, träna, laga mat och sedan när man är helt slut på kvällen slappa i soffan framför något skitprogram på tv:n. Men så långe jag få vara med min sambo igen så är det helt okej med allt det där.

Nu ska jag äta en macka och sedan vila lite grann. Hoppas att ni lyssnar på Lilla Ego ikväll. Nypremiär med en utlovad överraskning och nya programpunkter - kan det bli bättre? Nä, tänkte väl det!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0