Vaccinerad!

Så var det avklarat. Skyddad mot svinis och har varken ont, ser dubbelt eller går baklänges. Fantastiskt. Det enda som fattades var Kalle Anka-plåstret, men man kan ju inte få allt.
Jag måste säga att jag är imponerad av vårdcentralens effektivitet. När jag fick kölappen med nummer 58 på kändes det som att jag skulle behöva sitta kvar över natten för att få min spruta, men det dröjde bara en halvtimme ungefär så var jag klar. Nu är det bara hoppas att biverkningarna inte hoppar upp och biter mig när jag minst anar det...

Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har faktiskt inte ont i armen alls. Alla jag pratat med som tagit sprutan har sagt att de fått jätteont i armen efter ett tag, men nu är det ju flera timmar sen och jag mår finfint. Ska köpa mig en chokladbit för att jag var så duktig :) och sen ta bussen ner till radion

2009-12-02 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0