Påminnelse!

Kroppen är trött, huvudet också. Sängen känns väldigt lockande - tills jag tittar på klockan. Åtta? Lägg av! Inte kan jag väl sova än, jag är ju trots allt äldre än fem år. Det får bli lite uppiggande te och några avsnitt av Heroes först.

Just det: ni som bor i Kalmar ska inte glömma att besöka vår fotoutställning imorgon från klockan 11 på Söderport. Temat är Change - yes we can och jag har med en av mina bilder i utställningen.
Här är en bild på modellen Stefanie som jag tog i samband med utställningsfotograferandet. Det här är inte bilden som kommer att hänga på Söderports vägg imorgon, men det är ändå en av mina personliga favoritbilder.
Kommer du imorgon?

Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken jättefin bild på Stefanie! Synd du inte kunde få ställa ut den också, som bonus :)

2009-12-07 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0