Måste börja packa...

Jag bävar verkligen för att börja packa. Det känns som en omöjligt uppgift just nu. Har redan diskat, städat, vattnat blommorna, betalat räkningar och tagit en promenad. Men det där med att packa alltså. Vad sjutton ska man ha med sig? Kläder, skor, dator, grejer att roa sig med på bussen och naturligtvis julklapparna. Hur ska allt det där få plats egentligen? Bäst att sätta igång då kanske.
Såg förresten att filmklassikern E.T. går på TV4 + klockan 19.10 så det blir nog lite mysmiddag framför tv:n ikväll.
Nu ska jag ta tag i mig själv och iallafall börja packa.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min packning gick finemang tills jag kom på att jag skulle ha med mig gympaskor också, så jag fick börja möblera om i väskan. Packning går aldrig så smidigt som man vill

2009-12-18 @ 14:15:28
Postat av: Kattis

Packa tjocktröjan för nu är det vinter i Sundsvall!! -17 grader.

2009-12-18 @ 18:58:00
Postat av: Mattias

Shit... ja, då behövs det tjocka kläder :)

2009-12-18 @ 19:02:53
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Carina

Packning är ett kapitel för sig, vi hade bilen HELT fullproppad när vi åkte till fjällen i lördags, nu är vi här och bara myyyyyser, fast kallt är det, 18 grader på morronen...

2009-12-21 @ 10:02:09
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0