Man ska inte ropa hej...

Jaha, det var väl väntat. Det var för tidigt att ropa hej igår över att jag klarat mig utan biverkningar av svinisvaccinet. Armen ömmar rejält och huvudet känns fruktansvärt tungt. Tyvärr är detta ingen orsak att strunta i c-uppsatsen så det är väl bara att försöka ignorera mattheten och ta tag i arbetet.
Handledarmötet idag gick bra (trots att huvudvärken gjorde att jag tappade fokus ibland och mumlade saker för mig själv, vilket i sin tur fick handledaren att komma av sig och fråga om jag ville säga något). Några småsaker att fixa bara. Plus att hela analysen ska beskrivas och sammanfattas förstås. Målet är att vara nära nog färdiga den 15 december - det återstår att se hur det kommer att gå.
Klockan 16 har vi bokat samlingssalen på biblioteket för mer analysarbete. Ska nog åka dit lite tidigare och stressa de som bokat före oss tror jag. Vill helst inte sitta kvar där fram till klockan åtta ikväll.

Vi hörs!

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0