Ljuset i tunneln

Hallå? Helgen!? Var tog den vägen egentligen? Jag antar att det är ett bra betyg när tiden bara flyger fram. Idolkväll och middag hos Henke i fredags, tjejkväll med Maria igår. Skönt att få göra något skoj också och inte bara ägna sig åt c-uppsatsen. Om jag ska vara positiv så börjar jag äntligen kunna se ljuset i tunneln när det gäller arbetet med c-uppsatsen. Har nu läst igenom utkasten och imorgon ska vi fixa lite småändringar och sedan lämna in version 1. Spännande.
Imorgon väntar nedhängning av utställningen på Söderport. Tack alla ni som varit där och beskådat våra verk.
Nu ska jag nog hoppa i säng. En stund på spikmattan kanske?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0