It's not meant to be, helt enkelt :(

Känner mig lite deppig idag. Vi har grälat och det fick jobbiga konsekvenser. Egentligen vet jag inte vad som är problemet, men uppenbarligen är det viktigt nog för att saker och ting ska sabbas för mig. Men efter incidenten idag, där en del av mitt arbete med c-uppsatsen försvunnit, tror jag nog att jag och datorn ska kunna lappa ihop vårt förhållande igen. Vi måste nog båda kämpa lite extra för det bara. Jag och teknik har väl inte riktigt varit meant to be tidigare heller (syftar framför allt på några missöden med radioutrustning) så jag borde inte bli överraskad.

Hoppas på en mer lyckad dag med arbetet (och tekniksamarbetet) imorgon.
Sov gott!

Tjing

Kommentarer
Postat av: lillebror

IDIOT! SKRÄMS INTE SÅDÄR! :D <3

2009-12-04 @ 00:31:39
URL: http://fcedergren.blogg.se/
Postat av: Mattias

garv

2009-12-04 @ 00:42:45
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Carina

.... ja en liten klump i halsen lyckades du framkalla för några sekunder... lycka till med tekniken, och framförallt med kärleken!!! Kram från faster

Postat av: Kattis

Ja det var alltås inte bara jag som fick hicka,,,, skönt att det bara var datorn (men det känner jag ingen) har inte du en morbror som "kan" det där ;-)

2009-12-04 @ 10:13:35
Postat av: farmor

Skärpning! Man skrämmer inte gammalt folk på det viset.

Hoppas det rättat till sig och lycka till med uppsatsen. Kram

2009-12-04 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0