Dagens vernissage

Idag har vi haft fotovernissage nere på Söderport. Det var riktigt kul och det verkade som att arrangemanget uppskattades. Här ovan har ni mig med min bild som jag är riktigt nöjd med.
Maria vid sitt härliga verk Perfect Chaos.
Kristina och hennes starka bild God bless lesbians.
Det bjöds på smaskig Pommac...
...och andra läckerheter.
Som vid alla fina vernissager behövs glammiga kändisar på plats. Här krönikören och fotbollsfrun Malin Wollin som vänligt nog omnämner oss i sin blogg.
Och medierna var förstås också på plats. Här är Smålandsnytts reporter som filmar mitt verk.
Fina Edina fixar i baren.
Tack alla för en fantastisk utställning!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Hc

Fina bilder från er vernissage :-D

2009-12-08 @ 22:00:09
Postat av: Sara

Jättefina bilder, verkligen! Vad duktiga ni är!

2009-12-09 @ 08:58:38
Postat av: Kristina

Vilken fin bild på dig :)

Och resten av bilderna med.. har inte lagt in några bilder från min lilla dåliga kamera än, men om de är allt för kassa kanske man kan få en bild eller två av dig att ha som minne?!

2009-12-09 @ 19:28:52
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0