Viktigt till skolstarten!


Utan mina färgglada små bokmärken skulle ännu ett år med märkliga böcker få mig att bryta ihop. Nu är det tvärtom så att jag nästan är lite sugen på att öppna böckerna och kika igenom ett par kapitel. Konstigt? Jo, det tycker jag med. Men det är väldigt tacksamt att vara så lättsporrad.

Är det förresten någon av mina kära klasskompisar som har lyckats komma åt schemat? Jag försökte tidigare idag att söka på schemawebben som det så fint heter, men fick inte fram någon planering alls. Jag försökte då skicka ett mejl till någon ansvarig, men ni vet ju hur intresserade de är på den här snigelinstitutionen av att svara på mejl från studenter. För er som inte är insatta - jag har alltså inte fått svar! Antar att de passar på att ta semester nu en vecka före skolstart. Det känns väl oerhört lämpligt.

Jaja, den här gången har jag iallafall böckerna i tid. Alltid något.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Sök på kursen, tror den heter jo3010. Jag hittade det där. Ses nästa vecka!

2009-08-26 @ 18:20:08
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt! =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-26 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0