Vart är min almanacka?

Härom kvällen beställde jag hem en personliga almanacka från nätet. Den verkade helschysst så jag hoppas verkligen att jag ska bli nöjd. Såhär kommer den att bli är det tänkt.





Problemet nu är att jag skulle behöva den nu med detsamma och leveranstiden är på två hela veckor. Jag har redan lyckats dubbelboka grejer, trots att jag inte ens har särskilt många aktiviteter att dubbelboka (vad kan jag säga; vissa har det, andra inte..). Och då har skolan inte ens börjat. Hur ska det här gå? Överlever jag denna väntan? Förhoppningsvis är det värt det.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättesnygg almanacka! Hoppas du står ut med att vänta :)

2009-08-28 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0