Sömnproblem

Ja, snart bär det av till Mattias sommarställe i Lundsbrunn (utanför Skara). Packningen är (så gott som) klar, jag har duschat och ska till och med dagen till ära måla naglarna innan jag drar.

Igår var vi hemma hos Fia och Peter, Peter fyllde ju 43 år (vilket enligt Peter gör att han numera låter som en brottsling: "43-åringen misstänkts för...). Det var miljarders med folk och poolen var fullproppad med ungar tills deras föräldrar släpade hem dem. Trevligt sällskap och mycket god tårta!

I flera nätter nu har jag haft så svårt att sova. Lägger mig väl visserligen rätt sent (som alltid) men det är ju mitt eget fel och de de jag inte av. Det jobbiga börjar egentligen senare, när jag bara ligger och stirrar ut i mörkret utan att kunna komma till ro. Att det är något fel på mig har jag väl alltid vetat, men det här måste bara ta slut. Det är så segt att ligga där medan alla tankar jag kunde tänklt under dagen kommer istället smygande på nätterna och ska dra upp hjärnaktiviteten till max. Finns det någon som har et bra tips för hur jag ska kunna somna?

Nä, ska jag hinna med naglarna nu måste jag ta tag i mig själv. Tiden bara flyger iväg.
Hörs!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0