IKEA!

Den här dagen började lika effektivt och duktigt som gårdagen slutade. Strax efter tio i förmiddags stod vi på IKEA och valde ut nya köksstolar. Som vanligt på IKEA slinker gärna lite småsaker med och det blev ett relativt dyrt kalas, men vi är nöjda så jag klagar ändå inte.


Såhär blev resultatet. Vad tycker du?

Handlingslistan till Ica var betydligt längre och det gick ganska mycket pengar även där (tur för mig att jag har världens bästa mormor). Måste erkänna att det svider rätt ordentligt när pengarna bara försvinner. Men vad ska man göra när kylskåpet är helt tomt på innehåll och skafferiet i stort sett bara erbjuder burkananas och havregryn?

Nu ska jag och Mattias ta en promenix i solskenet. Hörs kanske senare.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0