Fel shopping...

Tänk att shopping kan slå så oerhört fel ibland. Jag hade några idéer om vad jag skulle ha när jag åkte iväg, men det blir ju konstigt nog sällan som man tänkt sig.

Planen var att jag skulle köpa billiga böcker på outleten i Barkarby. Nya tofflor (där tårna inte sticker ut så mycket), hårnålar och en och annan födelsedagspresent skulle också inhandlas.
Några böcker blev det inte för min del för jag hittade inget jag var sugen på just idag. Födelsedagspresenthandlandet skjuter jag upp lite grann, inspirationen infann sig dessvärre inte. Hårnålar och tofflor glömde jag helt bort. Istället kom jag hem med två linnen och nya underkläder. Vad hände? Ja, inte vet jag.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Tyvärr brukar det vara så med shopping. Är allt bra med dig? Du verkar njuta till fullo av sommarlovet. Kram

2009-08-03 @ 17:34:33
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0