Body Balance

Det var säkert fyra-fem månader sedan jag körde det sist, men idag var det dags igen. En favorit i repris - Body Balance på gymmet. Hade sett fram emot ett skönt och behagligt pass, men det innehöll mer svett och styrka än jag mindes. Riktigt jobbigt var det emellanåt, men för den avslappningen efteråt är det värt det. 100 gånger om. Åh, vad mysigt det är att bara ligga där på mattan och lyssna på plinkmusik och en lugn röst som påminner en om att andas. En sådan skulle man ha med sig jämt. Ja, okej, kanske inte för att tala om för en att andas - då skulle jag nog snarare bli stressad - men för att lugna en när man är stressad.

Ett underbart pass var det trots allt. Vi kommer snart tillbaka, Erik! 

Tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag är tillbaka får jag också följa med på ett pass, eller flera :) träningen har verkligen fått stå åt sidan i sommar. Det är dags för Maria Degklump att börja röra på sig lite :)

2009-08-28 @ 21:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0