Trevliga överraskningar

För det första kommer jag att vara ledig från skolan även på torsdag. Det kom lite som en chock, men en trevlig sådan. Det gäller bara att lista ut vad man ska roa sig med då också, men om det här vädret håller i sig så blir det nog lugnt.

När jag ställde in cykeln i förrådet stod redan min sambos cykel där. Han var redan hemma, trots att jag var tidig var han före. Mattias lyste som en sol när jag kom hem och berättade att vi fått hem Grey's Anatomy säsong 2. Så söt. Troligen följer därför någon form av tv-maraton här ikväll när de första avsnitten ska avverkas. Åh, vad mysigt det ska bli.

Nu tror jag att jag ska gå ut och njuta lite av vårsolen.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0