Storhandling och reaköp på MQ

Lilla Ego idag gick smärtfritt även om vi spårade ur en aning (läs totalt) på slutet. Glittriga vaginor är liksom inget man pratar om varje dag.

Sedan var det dags att storhandla på ICA. Tråkigt att handla, särskilt när man är trött, oinspirerad och bara vill åka hem. Skönt att det var ganska folktomt där inne iallafall.


 
Passade på att ta lite bilder inne på Maxi eftersom vi behövde lite sådant till vårt grävjobb i skolan. Kände mig lite dum som strök omkring där som en paparazzi med kameran om halsen, men så länge ingen säger åt mig att dra åt helvete är det väl bara att plåta på antar jag?



Angelica - visst minns jag köttfärsskandalen. Men det var inte så illa egentligen då bara några få ICA-handlare var inblandade och förtroendet för ICA idag är bättre än någonsin (har gjort en grej på den vinkeln).
Jag handlar iallafall köttfärs på ICA fortfarande, finns ingen anledning att vara rädd. Då skulle man bli tokig. Alla fifflar säkert på något sätt, det tror jag. 

Innan radion idag hann jag också med en sväng på MQ:s rea. Hittade egentligen inte så mycket, men det blev en väldigt söt blus till slut iallafall.



Nu ska jag dricka lite te och se på sporten.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0