Smärtfri tenta

Tentan gick ganska smärtfritt. 45 minuter tog det att svara på allt och sedan var det bara att vänta på att tentavakten skulle släppa iväg oss. Den kvarten ägnade jag åt att försöka klura ut vad rörelsemarginal egentligen innebär, utan att komma fram till något vettigt. Jag hoppas att jag klarar mig iallafall. 

Efter tentan åkte jag, Maria, Henke och Stefanie till Giraffen och skulle käka glass. Det blev lunch för tre av oss och kaffe till den fjärde. Det såg länge ut som att vi skulle bli utan det vi planerat att åka dit för, men det blev till slut glass med topping för tre av oss på Donken. Grymt gott. 

Nu ska jag titta på ishockey.

Tjing  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0