SKYNDA! Jag är HUNGRIG!

Det känns inte som en fredag idag. Lördag får den gå för. Vi säger så. Eftersom Henke var så effektiv (märks det att jag smörar lite?) och och blev klar så snabbt med redigeringen kom jag ifrån skolan rätt tidigt idag. Det blev lunch hemma med Mattias, soppa och macka framför Grey's anatomy. Gott och trevligt.

Visst borde jag ha pluggat idag, men när jag tänkte det så fick jag en plötslig lust att göra allt möjligt annat. Utom pluggandet förstås. Förbannar mig själv till viss del. På måndag Therese, då får du ruska om mig, skrika lite på mig eller göra något annat som gör att mitt pluggtempo ökar med minst det dubbla. Det behövs! Och det kommer att bli jättebra!

Nu på eftermiddagen har en illavarslande huvudvärk smugit sig på mig. Jobbigt, för vi ska ju alldeles snart få besök av grannarna. Förberedelserna är gjorda, nu är vi redo. Vill inte stressa er, kära grannar, men...SKYNDA PÅ - jag är hungrig! Hungrig med huvudvärk, bra där.

Det kommer nog att bli trevligt ikväll. Ska bli spännande att prova kakan, hoppas att det blir så gott som jag tänkt mig bara.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har dem inte gått snart?? vill ju vet hur det gick med tårtan ;)

2009-04-24 @ 22:05:03
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0