Siffrorna tar död på mig

Jag känner mig förvirrad. Siffrorna från alla jäkla årsredovisningar, rapporter, tabeller och statistik gör mig tokig. Faktum är att jag har blivit så galen att jag i natt vid två-tiden fick någon form av mild ångestattack som tvingade mig att tända sänglampan och köra ner näsan i den otroligt spännande boken "Årsredovisning - en introduktion". Allt det här för att jag låg och tänkte vad en specifik term kunde innebära för mitt grävjobb. Jag behöver hjälp!

Kursen har ändå fått mig att inse att jag hyser stor respekt för Kattis hårda jobb. Antingen är Kattis väldigt klok som begriper alla luddiga formuleringar eller så är jag ganska dum som helst vill gråta när jag ser ordet administrationskostnader. Ni får tolka det som ni vill.

Tjing

  

Kommentarer
Postat av: Kattis

haha hahaha och haaa och tack och hahaha igen :)

2009-04-15 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0