Premiär för Mattias på VWO

Efter att ha slukat resterna av pannbiffarna vi gjorde i veckan var det dags för mig och Mattias att dra iväg och träna. Vattenworkout stod på programmet - något som är helt nytt för Mattias. Han var nog förvånad över hur jobbigt det ändå är, men det verkade som att han uppskattade passet. Bra det! Alltid positivt att ha flera olika att släpa med på passen. 



I fredags köpte jag den första säsongen av Grey's Anatomy på DVD. Det har blivit några sena kvällar med fyrkantiga ögon till följd och vi har snöat in totalt på den här serien. Idag har vi sett färdigt de sista av de bara nio avsnitten och fått mersmak. Nästa säsong är redan beställd via nätet. Billigast så. 

Tjing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Om du vill kan du få låna säsong tre av mig sen :) om du inte planerar att ha hela samlingen förståss :P // Angelica (lika bra för mitt namn försvinner ju alltid)

2009-04-06 @ 22:19:54
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0