Ny frisyr och nattintervju

Jag undrar vad jag egentligen drömmer om nätterna. I morse vaknade jag plötsligt upp och insåg att jag hade satt upp en tofs mitt på huvudet. Inte så skönt att sova på och jag är helt säker på att jag iallafall inte var så trött att jag gick och la mig igår utan att ta ur tofsen. Alltså har den uppkommit under natten. Under vilka omständigheter kan man fråga sig. Var jag med i en skönhetstävling i sömnen eller var det bara väldigt varmt i sovrummet och nattfrisyren blev någon form av akut nödlösning för värmeproblemet? Jag vet inte och kanske behöver jag inte veta det heller. Kanske borde jag bara acceptera att jag är knäpp?

Härom natten drömde jag en annan spännande dröm. Jag var på anställningsintervju. Eller faktum är att jag var på två - samtidigt! Det ena var något slags ekonomijobb och det andra var någonting på ICA:s huvudkontor och alltsammans hände i samma byggnad. Båda jobben var mina om jag ville ha dem (tänk om det ändå varit så väl i det verkliga livet). Jag valde till slut ekonomijobbet, trots att ICA-stig (som höll i intervjun) lovat mig att jag skulle få Richard Herrey som mentor (what!?) om jag valt att jobba för dem. Efter grävjobbet med ICA förstår jag varför reklamkaraktärerna dyker upp då och då i mina drömmar, men någon kontakt med Herreys har jag banne mig inte haft. Skulle nog vara läge att ta in en drömtydare nu.

 
Ärligt talat vet jag inte ens vem av dem som är Richard... 

Nu måste jag plugga ekonomi. Har redan hunnit läsa lite anteckningar och är förvånad över hur mycket jag ändå minns från föreläsningarna. Det ska bli spännande sedan när jag tittar tillbaka på mina markeringar i boken och inser att jag inte minns ett ord av det jag en gång läst där.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det e klart hon handbolldreseras :-) Andreas tränar hennes vänsterhand varje dag och att sova sig igenom buller å applåder verkade inte vara nå problem :-) Jag är inte alls säker men jag tror att det är han i mitten som är richard :) puss

2009-04-27 @ 12:05:20
URL: http://einebrant.blogg.se/tk
Postat av: Maria

Nej, jag tror det är han i turkost som är Richard

2009-04-27 @ 12:12:06
Postat av: Bam Bam

I ordning Louis i mörkblått, Per i rött och sen Richard i turkost :P Sorry men jag var tvungen ^^

2009-05-03 @ 23:48:32
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0