Ny baddräkt

Den senaste tidens all vattenträning har fått mig att inse att jag verkligen behöver en baddräkt. Det var nog säkert tio år sedan jag hade baddräkt sist och nu såhär på ålders höst verkar det vara läge att skaffa en igen. Jag menar egentligen: varför har man bikini? Jo, för att få färg på magen under sommaren. Är det sommar nu? Nej, verkligen inte! Dåså. Alltså kan jag ha baddräkt ett par månader till utan att oroa mig för någon märklig solbränna.

Efter köpet bar det av till simhallen direkt för att prova den. Satt bra och var jätteskön. Visst blir man glad när man gör riktigt lyckade köp?



Tyvärr hittade jag ingen bild på själva baddräkten, men jag hittade bikinin med samma mönster. Det är den stora bilden till vänster.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0