Mitt första folkrace

Nej, jag körde inte själv. Tänkte att det var lika bra att förtydliga på en gång. Jag gjorde ett jobb för SR Kalmar som gjorde att jag hamnade på folkrace i Vimmerby. Mycket ologiskt kan man tycka, jag som inte kan något alls om motorsport. Härlig stämning bland alla overall-klädda Bosse bildoktor som sprang (och åkte) omkring. Här kommer lite bilder från min dag.


Solig härlig dag och här sitter jag i en bil med jacka på (som senare på dagen visade sig ha gått sönder i dragkedjan).


Jag och Sveriges Radios bil. Nice!


Det gick inte så bra för den här snubben...


Hade ingen lika snygg overall som tjejen bakom, men en trasig jacka får duga ;)


Man har ju sett snyggare bilar om man säger så.


Är det inte lite leksaksbils-varning på de här bilarna?


Cool bild, tycker jag! Mattias som har tagit den.


Jag med utrustning och på jakt efter intervju..hm..offer!

Inslaget kommer att sändas på annandag påsk. Jag lägger ut en länk till den när den kommit upp på SR:s hemsida.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0