Mina nya droger

Jag har blivit beroende. Bloggar och facebook har blivit mina nya droger. Att veta vad som händer alla hela tiden har plötsligt blivit galet viktigt och jag förstår inte hur det hände. Varför är jag egentligen intresserad av att läsa bloggar av folk jag inte känner? Eller av folk vars upplevelser jag delat och kanske till och med själv skrivit om? Och så är det ju det där med facebook. Jävligt bra sätt för att hålla koll och kontakt med alla möjliga människor, faktiskt.

Just nu kan jag, ironiskt nog, inte logga in på facebook. Mitt konto är inte tillgängligt för tillfället kan jag läsa på min skärm. Samtidigt ser jag över axeln hur Mattias glatt surfar runt inne på facebook. Något psykande!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0