Jobb på Sveriges Radio imorgon

Jag sitter här i soffan och filurar. Magen kurrar och jag väntar (något otåligt) på den potatisgratäng som står i ugnen. Eftersom jag ska göra ett inslag om Skälbyloppet och en duktig löperska för SR Kalmar imorgon sitter jag nu och förbereder lite frågor. Kommer nog att gå bra. Problemet är bara att jag inte kan så mycket om löpning och så. Äh, jag får ju chansen att se och lära mig iallafall.
 



Jag fick idag ett bevis för att praktiken ändå ger fördelar. Såhär skrev min chef på SR Kalmar (oj, vad det lät högtidligt) om jobbet jag ska göra imorgon som han skickade till alla som jobbar med sporten i helgen:

"Jag har ordnat så att ni får ett inslag från Skälbyloppets o Alxandras säsongsdebut. Det görs av Johanna Cedergren som ju går på medielinjen och fått goda vitsord från sin pryotid på radiosporten."

Alltid härligt för självförtroendet att få beröm av någon.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Kristina

Va kul! Hoppas det går bra :)

2009-04-04 @ 13:13:30
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0