En ynka timme kvar till tentan

Drygt en timme kvar till tentan. Tänkte att eftersom jag läste så dåligt igår (20 minuter innan jag gick och la mig och klockan var halv ett på natten) vore det kanske en bra idé att läsa nu på förmiddagen. Har jag gjort det då tror ni? Nej! Istället sov jag alldeles för länge och nu eftersvettas jag av att ha kastat i mig frukostgröten alldeles för fort. Okej, ny plan: borsta tänderna och cykla ner till tentasalen. Där utanför kanske jag tvingar mig att plugga när jag kan visualisera provet framför mig. Eller är uttråkad av att vänta. Ekonomijournalistik är visserligen ingen höjdare, men att stirra in i en gul tegelvägg i en halvtimme är inte så upplyftande heller.
Nä, nu måste jag ta tag i mig själv och dra iväg.

Önska mig lycka till!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0